כרבע (94 שעות ו 55 דקות) מזמן הקניות שלה היא תבלה בקניות מצרכים מהסופר לאוכל לעצמה ולמשפחתה (אולי בגלל שרוב הגברים לא מעוניינים לעשות קניות בסופר).
כ 10% מזמן הקניות שלה (36 שעות ו 17 דקות) הוא תבלה בקניית מתנות לבני המשפחה וחברים.
48 שעות ועוד 51 דקות הם תבלה בחיפוש אחר הבגדים או הדברים שהיא מעוניינת לרכוש, אך לא תרכוש באותו עת, כי היא תחכה למבצעים, או לסיבה מיוחדת לבזבז סכום כזה גבוה. מונח זה נקרא: "Window shopping" .
ושאר הזמן שנותר, נשים דואגות לקנות לעצמם: בגדים, נעליים, אביזרים, פריטי יופי, ואסתטיקה.
אבל למה כל זה קשור אלינו?
בגלל שידוע שכמעט 90 אחוז מהצרכנים הם הנשים, אליהם אנחנו צריכים לכוון.
לנשים, לרוב יש הרבה מאוד זמן מעבר לעבודה. בשל היותן נשים, הם מקבלות הטבות לזמן עם הילדים, חופשת לידה, יציאות מוקדמות מהעבודה ולכן הזמן הזה גם נוצר זמן לעשות קניות. וכשאין להן כוח לעשות קניות בקניון או בעיר, הם עושות מהאינטרנט.
אתרי קניות באינטרנט מאוד נפוצים ברשת. ישנם אתרים לכל קניה שנרצה: בגדים, נעלים, מצרכים לסופר, מוצרי טואלט, תרופות, מוצרי חשמל ועוד.. ולרוב בעלי אתרי הקניות עושים הנחות והטבות למי שקונה באינטרנט ולכן הקניה כל כך משתלמת ללקוח שהוא חוזר וקונה עוד.
דוגמא מוצלחת לאתרי קניות הוא אתר ebay . אתר מאוד מפורסם אשר גרף מיליארדי דולרים מידי שנה, עקב פרסומו ושיווקו בעולם, ונשים, לא מפסיקות לקנות מהאתר.
אתר קופונים שפותח על ידי הוסט4יו- אתר אלקאפונה
- נגיש בכל זמן נתון, לילה, יום, חג, צום ועוד..
- כל אחד בעולם יכול להגיע אליו, לא רק מישראל, אלא מכל העולם!
- יוצר סדר בקליטת הלקוחות וארגון סליקת כרטיסי האשראי שלהם על ידי תוכנות מסודרות.
- חוסך שכירות על החנות, והתעסקות עם ניקיונות וחשבונות לבעל החנות.
- נוח, פשוט וקל לשימוש.