בעולם הפרסום יש כל כך הרבה שיטות ודרכים שונות לפרסם את העסק שלך או המוצר שלך. ניתן לבנות אתר שבו נכנסים על התכנים על העסק והמידע שהלקוח צריך לדעת. ניתן ליצור קישורים לאתר המקדם אותך ובכך ליצור כמה שיותר פניות לאתר שלך או לאתר המפרסם אותך. ניתן ליצור דף נחיתה המופיע כל פעם ברגע שפותחים אתר שמקדם אותך, וזהו הדף הראשון ש"קופץ" ללקוחות בעיניים. כל אלו כמובן ניתן לעשות כבודדים או אפילו יותר טוב, במקביל. אך כמובן חשוב להשקיע ולעדכן כל אחד מהם בנפרד.
דף נחיתה דרוש תשומת לב, בעיקר כשמעדכנים או עושים פרסומת גדולה בשביל למשוך לקוחות לדף. הוא צריך להיות ברור, קריא, יפה והכי חשוב- מושך!
כותרת ראשית ומשנית- הכותרות צריכות להיות בולטות, מעניינות, מובנות ובלי יותר מידי מלל. זכרו שהגולש לא מתעמק יותר מידי בף ומה שהוא מצליח לקרוא מהר וקולט זה מה שנשאר, וזה אולי מה שיוביל ללקוח נוסף. חשוב לשים לב שיש כותרת ראשית בולטת, גדולה יותר, ומתחתיה כותרת משנית קטנה יותר, שבה מצויינים הפרטים החשובים על העסק או על המוצר שרוצים לפרסם.
לסיכום, דפי נחיתה צריכים להיות ממוקדים בלקוחות או במוצר שלך וצריכים להיות ממוקדים ותוכן מועט, גדול וברור, תמונה או סרטון על המוצר שעוזרים
לפרסום טוב, וקישורים להפעלה, לרשתות חברתיות ולניוזלטר.