בשביל לקדם את האתר שלך ברשת, חשוב מאוד לעדכן אותו מידי יום או שבוע במאמר או כתבה חדשה. הכתבה בעצם משקללת בתוכה כל כך הרבה מילים, שחלקם הם מילות מפתח שאנשים מחפשים במנועי חיפוש, ובאמצעות הכתבה הם מגיעים אל האתר שלך. מנוע החיפוש מאתר את המילה המתאימה מתוך הכתבה שלך וכך שולח את הגולש ישירות לאתר שלך, לכתבה שלך. כמובן שברגע שהוא רואה את הכתבה הוא יכול לדפדף בדפים הנוספים באתר, וכך להיחשף לעסק שלך ואולי להיות קונה פוטנציאלי בעתיד.
- חשוב לבחור מילת מפתח שמחופשת בגוגל או מנועי חיפוש אחר, ניתן להשתמש בתוכנת ADWORDS אשר מאתרת לך כמויות של חיפושים לאותה מילה. רצוי לבחור מילה המחופשת בין 1000 ל10000 חיפושים, כיוון שנמוך מידי, לא ימצאו אותך, ואם כן ימצאו, זה יהיה בודדים, וגבוה מידי זה תחרות גדולה ולכן כנראה גם שם לא ימצאו ולכן עדיף ללכת על בטוח ולבחור מילה באמצע, כדי שהסיכויים שימצאו את הכתבה שלך מבין כל האתרים תהיה גבוהה.
- חשוב להשתמש במילה בכותרת של הכתבה, כי מנועי החיפוש מוצאים קודם את הכותרות, כי הם מופיעים בדומיין של הדף באתר.
- חשוב להגדיל את הכותרת, כדי שתבלוט ותראה מעניינת בעיני הגולש.
- דגש מיוחד לתכנות של האתר, שהכותרות יהיו בכתובת URL של אותו דף, כדי שמנועי החיפוש ימצאו בקלות, בייחוד אם זה בעברית, שהכתובת תהיה בעברית.
חשוב לרשום מאמר בנושא המתמקד בעסק שלך , ושיעניין את הגולשים. ניתן לקשר את המאמר לנושאים נוספים בתוך האתר, כדי שמספר הגולשים שיקראו את המאמר יהיה גבוה. בסוף כל מאמר תרשום את שם הכותב, ולינק המקושר לאתר של העסק, וכך אם הכותב יכתוב מאמר בצורה עניינית ומושכת את העין, כך הגולש שאהב את הכתבה, ישר יכנס לאתר וירצה לקרוא עוד כתבות בנושא זה או אחר באתר שלך, ואלי מתוך זה יבחר לקנות מהמוצרים שלך וכד'..
אפשרות אחרת שמקדמת את האתר שלך ברשת, היא לקשר נושאים בתוך הכתבה שלך באתר לדף אחר באתר. לדוגמא: כתבת על מוצר שלך שמתקשר לעוד מוצר, תרשום גם על המוצר השני ואז תיצור קישור בין 2 הדפים הללו. ככל שיהיו יותר קישורים בין הדפים באתר האינטרנט שלך, כך מנועי החיפוש יראו זאת כקישורים לדפים אחרים באינטרנט, לאו דווקא שזה נמצא באתר שלך ויוסיפו אותך למנועי החיפוש בדירוג גבוה, וכך כל הקישורים הם בעצם לאתר שלך.